*jaha..*

Pratade med en vän förut idag å kom in på det här när man ringer till folk och de inte svarar,men när de väl ringer upp så kanske det inte passar en sjäklv..

Ja asså såhär,det finns sådana man ringer till som aldrig svarar när man ringer,utan ringer alltid upp ett tag efteråt,men vad säger att man själv vill prata då?Det kanske var något man ville just då men inte nu..?
Jag kan säga att jag känner flera sådana som gör såhär! =)
Ibland kan jag säga att jag är rädd för att ringa faktiskt,känns lite som att personerna inte vill prata med just mig.. men men så är det väl!

Min ena syster är lite så med,ringer man idag å hon inte svarar så kan hon ringa upp om en vecka igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0