*Endast mamma är vaken*

Ja,här passar jag på att sitta lite i min ensamhet i soffan,var förvånansvärt pigg imorses när Frida vaknade,så har suttit uppe lite med henne innan hon somnade om igen,har ju haft svårt för att lägga sig i sin säng nu i några dagar,men nu verkar det bli bättre och hon verkar må mkt bättre också,tror inte hon har feber längre,men får väl ta å kolla det sedan,men hon har inte känts varm iaf!

Så det var rätt skönt att få sitta här i soffan i lugn och ro med kaffe och tv;n och även passa på att sitta vid datorn och kolla lite,har inte riktigt haft tid till det på ett bra tag!

Idag sker väl inte så mycket,mer än att jag å Melis ska väl nog åka till stan för att köpa paket då hon är bjuden på kalas hos en dagiskompis på söndag. Å jag måste köpa tennisbollar!! Ja,jag fick ju använda min varma vinterjacka i helgen ist för min skidjacka,så den luktar en hel del eldrök!Så den ska ja tvätta å måste ha tennisbollar till torktumklaren.,.Hoppas jag lyckas bara,är lite rädd om den ändå faktiskt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0