*Brudklänning...*

I fredags begav jag mig med tåget till Göteborg på morgonen,för att bli upphämtad av min vän Christel och hennes fästman å deras dotter Moa för att först åka hem till dom och fika och tjöta å äntligen få se deras enormt fina lägenhet! Sedan kom en annan jag aldrig träffat,Jenny,som också ska vara brudtärna på fika också.

Sedan åkte vi och skulle kolla på brudklänningar eftersom Christel ska gifta sig på midsommardagen! Trodde verkligen vi skulle ha många timmar på oss att hitta den där rätta klänningen,hon hade tagit med sig en skiss på en klänning som hon ungefärligt var ute efter,men efter ho visade den i affären så nämnde hon att de har inte den för den är inte riktigt särskilt bekväm (då hon först var ute efter att ha "banden" nedanför axeln på armen) så hon fick släppa lite på den idén även om det först var en besvikelse,men sedan när det var 3:e klänningen som blev provad,ja då var nog drömmen om den klänningen hon först var ute efter släppt!! Den 3:e klänningen blev det!!Jisses,den var görfin och hon blev riktigt vacker i den(ja ännu vackrare då om man säger så).

Synd att jag inte kan lägga upp bild på den här,vill liksom inte riskera något att Oskar kanske skulle få syn på den här!Så den får mer bli visad efter sisådär 4månader =)

Sedan efetr klänningsletandet vart klart blev det en fika på stan,sedan handling och hem till christel och laga mat, fläskfile m klyftpotatis å sallad!Å det blev både vin å drink efter det på kvällen,även min favorit-San Fransisco!! Mycket prat å trevligt..!Blev riktigt sent i säng och upp tidigt eftersom de skulle iväg igen på lördags fm så jag fick ta tåget hem vid 10tiden!

Så det vart en riktigt trevlig tripp!! Blir ner till gbg igen om 2veckor då förhoppningsvis brudtärneklänningarna har kommit så då ska de provas!! Hoppas de är lika fina som de har visats på bild å att de sitter bra också!!

Jag blev själv sugen på att hoppa i å testa en brudklänning faktiskt hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0