*Bättre sent än...*

Bättre sent än aldrig! Idag hade sitt försenade barnkalas! Hade räknat med en hel del ungar idag men föräldrar hörde av sig på löpande band här innan kalaset att deras barn var sjuka,å en hörde inte av sig alls å en typ en timme innan.. Så det blev sammanlagt 5barn med Amelia,men lika kul hade de för det! Så det åts både korv m bröd,tårta,kakor å dracks massa saft,de lekte i hennes rum(hade tänkt att vi skulle leka lekar men de ville mer vara där uppe å leka tillsammans),sedan till sist blev det fiskedamm!

Så det var rätt lugnt här idag faktiskt å tiden sprang verkligen iväg!

Men eftersom jag hade räknat med en hel del ungar så blev det bakat 2 st tårtor i form av våran egna tolkning av Hello Kitty (jaa i huvudet hade jag planer hur den skulle se ut,men ja tyckte inte riktigt det blev ngn kitty men barnen tyckte det hehe),Istället för att behöva slänga tårtan som blev kvar försökte ja höra efter om någon ville komma på kvällsfika,när jag ändå skulle vara ensam hemma med barnen,men eftersom kontaktnätet här inte är så brett så blev det inget napp.. Jaja..

Nu ska här snart ätas kvällsmat och Melis ska hoppa i säng,Frida blir väl uppe ett tag till iaf..Å för min del blir det Solsidan sedan,börjar kännas riktigt nu när man satt sig ner en stund i soffan att man inte sovit så bra inatt å vart uppe sen 4.30 =/


Trevlig söndagskväll allesammans!Kanske skriver mer sedan eller se om jag kan lägga in lite kort..Tack å Hej för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0