*Long time no see*

Har faktiskt försökt å trott att mina blogginlägg från mobilen kommit på plats men det hade dom inte,så därför ser det ut som om jag inte vart här på länge =/ Vad har hänt då? Jaa.. Förra fredagen vaknade jag av att Amelia väckte mig och sa att hon hade spytt i sängen,å jag som trodde vi skulle undgå magsjukan som härjat ett bra tag på dagis.. Men såå fel jag kunde ha! Så vi gick ner och la oss i soffan jag å hon å strax efter det började jag känna mig konstig,men trodde ju det vcar lite psykiskt faktiskt,men ack så fel jag hade där också,.. Jag blev också drabbad.. Men som tur var mådde vi redan mycket bättre på kvällen,så det var en mildare form av det som vi åkte på!! Så helgen fick ju ändå tillbringas hemma.. I veckan har det varit dagis å andra aktiviteter såsom ridskola för Amelia,och i onsdags fick hon in sitsen med att rida lätt!!!!Såg jätte bra ut v erkligen!!!Bra gjort av min stora prinsessa! Förut har det ju mer vart gungning så att säga,vart svårt att ställa sig upp men nu fick hon banne mig till det!!! Å efter ridskolan så åkte vi hem och bytte om å drog in till osten för att kika då de även hade kvällsöppet,tog med oss svärmor också. Å Frida tyckte det var kul och se på en talandes tomte så efter hon tittat på den ett tag och lyssnat så gick hon rubnt resten av kvällen och sa GOD JUL. Vi köpte med oss lite ostar och glögg därfirån som vi gottade oss med till Bönderna! Idag har vi varit på lite kalas med fika och tårta hos sambons bror som fyllde år och nu sitter jag å Amelia och väntar på Idol finalen.ska nog också plocka fram lite ostar till oss =) Nu ikväll har jag också hört Frida gå runt och sjunga Sankta Lucia... Hihihi sötisen då,låter ju riktigt bra med melodin också faktiskt när hon sjunger sankta lucia,kanske blir något med det för henne..!? De har ju övat på lucia låtar nu på dagis för deras luciauppträdande nu på tisdag! Näpp nu börjar idol så nu är det dags för det!! Tack å hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0