*STOLT!*

Jag är stolt,stolt över mig själv,får man lov å vara det?Det får manm väl? Men iaf så är jag det =)

Varför är jag detta då? Jo nu är jag inne på 4:e veckan som jag helt å hållet har avstått från godis,kakor,bullar,saft,dryck mm. Har endast hållt mig till vanlig mat,frukt,kaffe,vatten. Det tycker jag är duktigt gjort för å vara mig.

Å nu försöker jag dricka modifast å äta frukt ist för mat. Får väl se hur det går med det,är inne på 2;a dagen med det,ska försöka så gott det går!
Vi har köpt en ny våg också,så ja hoppas den stämmer för då har ja gått ner lite mer än 3kg, men det tror ja nog den gör,sambon säger att den stämmer så då får jag väl lita på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0