*Inte lätt...*

Nä,måste säga att jag tycker definitivt inte att det är lätt att vara inflyttad till ett mindre samhälle..Där alla vet redan vem man är mm,men en själv,vet inget om någon.
Å sedan när alla känner varandra sedan innan också,ja då är det lite svårt å få komma in,speciellt för en sådan person som jag..som är lite mer tillbakadragen när man träffar människor man inte känner,sitter hellre tyst å lyssnar på andra,än öppnar min mun i högsta hugg.. Så det är kanske inte så konstigt då att man inte kommer "in".. Önskar att ja hade väldigt lätt för att prata,men det lär nog bara förbli en önskan.. För när man väl ska prata bland massa nya så känns det bara fel..Kan inte riktigt prata riktigt utan det blir lite fel ord,konstig röst... Det hörs att man är nervös när man pratar,och folk ser den där osäkerheten man har i sig.. Nä,ja önskar ja hade vart en annan person,som hade lätt för sig att prata å höras...

Hatar mig själv när det blir såhär... Tänkte att ja skulle försöka kanske få lite kontakt med några här i närheten,så ja åkte till stor å liten..men när man väl kommer in å ser allt folk,då börjar nervositeten dyka fram,när man ser att alla känner ju redan varandra...

Kommentarer
Postat av: Madicken

Men du kan A L L T I D komma hit vännen och dricka lite kaffe och tjöta skit...:-)

2010-09-22 @ 09:09:10
URL: http://abimopectore2010.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0