*Barnsligt*

Jadu, jag har väl inte tänkt å skriva ut ditt namn, men du vet vem du är! Men jag tycker det är rätt barnsligt gjort, tagit bort en som vän från FB, bara för att jag nu skrev en status där det stod att - Jag tänker behålla alla vänner vad de än röstat på, att jag accepterar deras åsikt även om jag kanske inte håller med... Ja, typ något sådant. Började med att 2 andra diskuterade detta å SD kom in i bilden, sedan dyker du upp å kommenterar med bl.a. Du är då inte vän med någon nynazist mm. Att de är inte dina vänner, men att ja skulle vara en nynazist, vart kom det ifrån? Jag har inte ens röstat!!! Det blev lite dubbelmoral från dig när du kommenterade tycker jag,ena sekunden skulle alla respekteras som person, men där respekterade du inte mig, du accepterade inte min status, vilket ja inte hade skrivit ngt om SD eller så!! Men gick in på din sida idag å såg att du tagit bort mig, blev lite blandade känslor faktiskt när jag såg detta. Mest arg, besviken eller rättare sagt rejält utnyttjad!! Å det sistnämnda vet du nog vad det innebär å varför ja känner så. Men å andra sidan så som de andra skrev så är ju du ingen riktig vän som kallade en så eller kom på de mest dummaste påhitten man kan tänka dig. Jag har numer tagit bort din andra hälft också som vän nu. Å ja vet att du är här å läser, så detta var riktigt barnsligt gjort, men det kommer inte ändra på att ja känner mig utnyttjad av er, rejält också!! Så nu känner ja mig bara riktigt rejält förbannad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0