*TISDAG*

Tisdag ja..dagarna går.. Men denna dagen har jag fixat en del grejer som behövdes komma igång med,tack Cicci för hjälpen!!! Är oerhört tacksam ska du veta!!

Vad det hela handlar om skriver jag inte här,utan de som är i min närhet vet vad det är..

Idag händer väl inte allt för mkt..Melis är på dagis och ska snart hämtas.. Får väl se när sambon kommer hem idag,han är å jagar med Malte,.. Men om han nu kommer hem i rätt så bra tid så hinns det kanske ta en tur till Intersport i skövde.. Behöver köpa mig en vinterjacka för jag fick ett presentkort av sambon å barnen när jag fyllde år,å det var just för att jag ville ha en riktigt ordentlig vinterjacka,kollade in här i stan igår men där var utbudet inte det bästa,var lite väl små storlekar som fanns kvar av de lilla som fanns å inte får de in mer nu heller,tänkte kolla efter en 8848 jacka..Om det nu skulle vara dåligt å skövde också så får det väl bli en tur till gbg snarast..Finns ju lite fler sådana affärer där att välja mellan..

Annars idag blir det nog bara en lite slöar/mysdag..

Är glad att jag har mina vänner som riktigt finns där just nu för mig!Speciellt ni,Emma å Cicci!!!TACK TACK!!!


Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till leija

<3 You are the greatest:) Love

2010-10-26 @ 23:52:52
URL: http://mammatillleija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0