*FREDAG*

Då var det fredag igen då och det är väl lika med helg..

Idag har inte vart ngn märkvärdig dag precis.. Inte gjort något särskilt heller. Jag å Melis var å handla lite kläder till henne som hon ska ha imorn då hon är bjuden på kalasdisco hos en dagiskompis.
Senare på em var vi 2 och handlade lite grejer till imorn då jag ska ha lite kalas här hemma också.. Eller jaa, det blir min mamma och hennes man och hans dotter som kommer,var ingen annan från min familj som kunde komma.. Så det blir till att bjuda på tacopaj och sedan tårta å fika..

Sambon är inte heller hemma imorn,för han å Malte ska ut å jaga.

Blir väl inte så mkt mer intressantare än såhär.. Ska titta färdigt på idol och sedan se om jag orkar skriva ut lite kort å sätta in i ramar..


Jamen förresten igår fick vi ju snööö!!!! Jippie!! Men det var väl som man anade,att det mer eller mindre skulle försvinna idag å bli massa slask.. Vill att det ska komma mkt snö nu så man kan åka pulka och skidor!!Å va jag längtar efter skidåkning.
Fick ut å köra igår också med sommardäck i "ovädret" som kom.. Men vad gör man inte för en vän som fick ta sitt sista farväl av sin morfar.. Vi kom fram sakta men säkert!


Hade trott att vi hade kunnat få på vinterskorna på bilen idag,men inte då,det var visst kalabalik där så på torsdag fick vi en tid.. Jaja det får väl gå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0