*1år närmare 30*

Ja igår var det en flaggdag,Fn-dagen och min födelsedag,så nu är man 1år närmare 30..

I lördags kom min mamma,hennes man å hans dotter hit för att fira mig,det bjöds på tacopaj,fika å tårta.. Var riktigt trevligt! Sambon var inte hemma utan han var å jaga med Malte.. Å Amelia försvann i 2timmar för hon var bjuden på kalasdisco.

Igår,söndag så kom sambons familj hit på fika å tårta,var riktigt trevligt det med.

Idag måndag,ja då händer väl inte så himlans mkt,sambon har begett sig för att jaga med Malte idag med,är på de nya jaktmarkerna å de behöver få skjuta stora djuren nu då det är en gräns på hur många dagar man får göra det,men kalvar är det ingen panik med ännu.

I helgen är tanken att jag ska försöka få kunna följa med ut å jaga å gå med Malte,men då var det de här med barnvakt,ska försöka fixa så någon kan ha Melis under hela helgen, Frida ska svärmor ha,å det kan bli lite för mkt kanske å ha bägge barnen,så får se,de flesta verkar vara upptagna..

Annars idag ska ja nog åka till Intersport å kolla efter en riktig vinterjacka,fick ett presentkort av sambon å barnen att handla en för där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0