*Vågar man hoppas?*

Ja,vågar man börja hoppas på igen att Frida sover under nätterna nu? Har ju skrivit förut att hon sovit rätt bra,men du sedan ett bra tag sedan så har hon vaknat minst 2ggr å velat ha mat,det enda som hjälpt,men tror att det kan ha vart tänderna som spökat lite.. Men nu i 2nätter har hon sovit sen 20.30-6/7.. så nu hoppas jag verkligen att hon har kommit in i perioden om att sova på nätterna,så man kan börja bli lite mer människa å på bättre humör.. =)
Men det återstår väl å se...

Just nu ligger hon och sover igen,som hon alltid brukar göra,när hon vaknar på morgonen så är det dags för lite mat å sedan vara uppe en pytteliten stund för att sedan vilja sova igen, e ju nästan som att hon gör så för att få en annan att gå upp på morgonen.. Många gånger man känt för att lägga sig igen när hon somnat,men inte alltid det funkar eller så känns det som att dagen försvinner då,å då blir det ingen bra början.. Nä så det blir till å sätta på lite kaffe och kolla datorn å passa på å titta lite på nyheter å sådant innan tv:n ändrar sig till barnrpogram då Melis vaknar..

idag är det måndag å då är det inget dagis.. så Melis ligger å sover i min säng just nu.. och jag sitter som sagt här med mitt kaffe å tittar nyheter och kollar lite på datorn.. Får väl bli frukost när hon vaknar å efter det en uppfriskande promenad med Malte.. Han ligger också å sover just nu,tycker nog det är lite skönt det också nu när han har fått jaga en hel del det sista.. å till helgen blir det på´t igen!

Sedan idag ska vi väl åka å hämta Melis handskar hos en som hon var hos för några helger sedan.. Är nog dags att förbereda för att ha dom hemma nu,speciellt för imorn då det nalkas snö.. Försökt hitta fler passande handskar för henne,men det verkar bara finnas i mer större storlekar.. visserligen e dessa lite lite förstora men de funkar.. Men det enda jag hittar är tumhandskar,å det trivs hon inte riktigt med,å det förstår jag,för jag själv känner mig mer instängd att man inte kan göra så mkt då.. Så är det någon som vet vart det finns bra finger handskar så hojta till!

Får väl hoppas alla får en underba måndag,ser fint ut ute men nog väldigt kyligt men det kan vara skönt det med,bara man är rätt klädd =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0