*Pyjamasmys*

Ja det kan man säga att jag å mina prinsessor har haft idag.. Fick ju ställa klockan imorses eftersom det skulle vara dagisdags för Melis.. Så jag gick upp å satte på kaffe å gav Frida mat då hon vaknade också.. Sedan skulle jag väcka Melis men då ville hon inte riktigt stiga upp å sa att hon ville vara hemma å vila idag..Så visst,jag tvingar då henne inte till att åka till dagis om ghon nu vill vara hemma ist.. Så vi alla kröp ner i soffan å somnade en stund,var riktigt mysigt.. Sedan har vi väl mer eller mindre tillbringat hela dagen i soffan med pyjamaser på.. Inte har man behövt gå ut med en hund idag heller då han inte vart hemma,å rester till middag fanns kvar från igår så det var bara till å värma på.. Men jag tycker att man har kunnat göra detta med riktigt gott samvete idag med tanke på hur vädret har varit =)

Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till leija

Hihi söta du:) Absolut så ses vi imorgon, ska blii sååå skoj jue:)

Kram till dig

2010-11-02 @ 17:14:02
URL: http://mammatillleija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0