*Onsdag*

Då var det redan onsdag,veckorna börjar gå fort,å snart är det dags för att börja julpynta å så,men jag tänker nog börja lite tidigare med det iaf lite smått.. å julklappar är kanske dags att börja tänka på också. Jaja, idag iaf var jag å hämtade Emma å Leija,vi åkte först å köpte pulkor till de små innan vi åkte hem.. Å när vi kom hem så möts vi av en "ELkille" som sa att vi skulle vara strömlösa i ca 1timme, jahaja å vi som behövde varmt vatten för att ge de små mat,men som tur är så bor ju min svägerska tvärs över gatan,så de värmde vatten åt oss!
Sedan blev det en skön promenad för å hämta melis,å då snöade det en del faktiskt,blev en tur till affären med för att göra ngt att äta..

Senare mot kvällen efter mat så gjorde vi iordning pulkorna för att se hur de gillade det.. Frida tyckte det var kul när Amelia sprang med henne i trädgården,så hon tyckte om det! Leija trivdes nog hon med,hon sa inte mkt iaf,å så länge de inte grinar eller så så lär de ju inte vara helt missnöjda precis! Så får hoppas att snön ligger kvar nu,eller det får gärna komma mer också.

Jahaja,nu sitter jag här vid datorn efter jag vart ute med Malte å barnen sover,Malte ligger faktiskt i soffan nu tätt intill mig å har det riktigt mysigt. Tycker han kan få göra det nu då kjag känner lite dåligt samvete mot honom,att jag inte riktigt har funnits där för honom,han har kommit lite utanför sedan Frida kom,förut så hade ja ju mkt tid med att ha han i knät å bara gosa massor! Men det blir nog bättre snart,nu njuter han riktigt iaf.

Nää,nu funderar jag nog på sängen,har fått laddat upp en del bilder iaf nu som Emma bett mig om länge.. Men nu ikväll fanns tiden för det.

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0