*Nalkas snö!!!*

På tisdag!!Då pratas det om att det nalkas en del snö!!!!JIPPIE!! Gud vad jag längtar å jag hoppas det kommer en hel del också,så att det riktigt lägger sig.. Man blir ju så mkt gladare å piggare.. Iaf jag,till en början =)

Å sedan ut å åka pulka å framförallt skidor!! Längtar tills vi kan åka till skidbacken å åka skidor,är ju lite lättare för min del iår,förra vintern vart jag ju gravid men det stoppade inte mig, utan i januari åkte vi till branäs en vecka för skidsemester,å ändå åker jag hellre än bra!

Å sedan kan barnen åka pulka efter Malte också,bra träning för honom,å Melis har tyckt det vart kul å även Malte har trivts med det,han tar sitt jobb då på största allvar!Duktig vovve e det allt!

Så snöa på bara på tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0