*MÅNDAG*

Då var helgen över för denna gång och en ny vecka är här.. Idag var det dags för mig och göra ett särskilt ärende,å det kändes riktigt bra,känns som detta kommer bli kanoners!!

Annars idag efter mitt ärende så åkte jag till Elins Esplanad för att hitta en en uppsättning till till Melis med jacka å termobyxor,behövs så man kan tvätta ställena också,men det var inte mkt som fanns alls!Men hittade till slut ett set i lila från Kaxs,så det ska väl också vara bra,det andra hon har är ett didrikssons,jag tycker det är lite A å O när det gäller att ytterkläder ska hålla till allt de små gör.. Fanns gott om overaller men det tycker jag hon känns för "stor" för faktiskt... Konstigt annars att overaller är billigare..

Jajja annars har det inte vart mkt gjort idag, mer än att lagat mat- älgköttfärssås å spaghetti!*MUMS*

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hej! :) Tack så mycket! :) Hoppas det är bra med er! Var det Frida den lilla heter? :)

2010-11-15 @ 17:08:42
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0