*Kväll..*

Ja då blev det kväll idag med.. Å jag ska väl snart hoppa till sängs. Vart en rätt kämpig dag eller vad man ska säga... gjort en hel del som kroppen inte alls är van vid,känns som träning på elitnivå.. Har ju för fasen fått ploga sig fram i snön med barnvagnen,riktigt jobbigt så ibland har det känts som att man skulle köra sönder vagnen.. de har ju inte plogat det bästa där man går precis.. å sedan fått skotta lite smått här på utsidan så man kan köra vagnen här iaf.. har ju trots allt en hund jag måste ut med
Jag kommer säkerligen ha träningsvärk imorn haha..

Annars idag så efter dagis tog vi en svängom till Cicci,å vägen mellan oss å dit var inte den roligaste å köra precis,men fram tog vi oss å hem också.. Så det är nu ikväll vi har skottat lite smått här å Melis har fått åka lite pulka efter Malte..

Nä nu börjar det nog bli lite för rörigt här i mitt skrivande så nu är det sängen som kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0