*Kärt återseende!*

Ja igår var det ju äntligen lördag! Å då blev det ett riktigt kärt återseende för mig å Melis!Vi var å träffade Flisan!Våran fd häst,gud vad vi saknat henne! Skiljdes ju på ett litet konstigt sätt tack vare en idiot(var rätt milt sagt men men). Men nu fick vi äntligen träffat henne,å tårarna var på G på mig men lyckades hålla dom inne,hade tyckt det vart lite pinsamt kanske.. Men vet att hon hade det bra å får vara på lösdrift med sina hästkompisar å getter =)

Hade fått riktigt underbara ägare också,så det var riktigt skönt å se! Men hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta,finns ingen annan häst som är lika underbar och fin som hon! Ska se om jag kan lägga upp bilder senare på henne. Vi fick mer än gärna komma fler ggr å även få rida,igår var det ju ett riktigt skitväder med massa regn å så,. Men jag längtar tills nästa gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0