*Jag har fått...*

SOVA inatt!!! Precis hela natten!! Men jag blev bra orolig när jag vaknade till å såg att klockan var 7.15,herregud tänkte jag,ja ,måste titta till Frida!!Var helt förstörd här imorses innan jag tittade in hos henne å såg att hon låg så gott å sov,PUH,jag var riktigt orolig då jag är van att hon inte sover så länge,utan att man ens behövt ge henne nappen! Så inatt sov hon från 20,30-7.30! Men kan lova att detta är en av de få gånger de väl händer att hon sover en natt! Så jag känner mig rätt utvilad,men samtidigt som när man väl får sova så känner man ändå en trötthet,då man inte är van att få sova så utan att behöva vakna några gånger under natten!

Imorn är det måndag!Då ska vi dels till bilverkstaden å få dit krokarna så vi kan sätta in bilstolen! Å måste höra också om det räcker att trycka bort airbagen eller om den ska väck helt,, Sambon hade pratat med någon som hade en del å göra med VW att de godkänner inte att man bara trycker på knappen,utan att den ska väck,speciellt på våran bil då.. så det återstår å se imorn va de säger där,vll ju jätte gärna ha henne där fram ju,men samtidigt tycker jag att det känns lite riskabelt att plocka bort airbagen helt å hållet där framme,om man väl själv ska sitta där en dag då inga ungar är med tex.. Jaja får väl se imorn vad som sägs å görs!

Imorgon är det också dagen D!!Då det har gått 2veckor för en grej! Så det återstår å se vad som sker där,Inget jag går in på mer nu,men de som vet,vet,ni andra får helt enkelt bara vänta å se om det postiva beskedet skrivs häör när allt är färdigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0