*JACKA*

Köpte ju en jacka för exakt en vecka sedan,men upptäckte senare på kvällen att sömmen hade börjat ge sig vid en ficka.. Så i måndags lämnade jag in den å den skulle deras sömmerska fixa..å det skulle inte synas alls,men iaf så idag åkte jag å hämtade den,å tittade var de hade sytt,å det var ingen sanning där inte,det syntes ju!! Var inte ens riktigt samma röda färg på tråden å inte samma stygn.. men det enda de var villiga att göra då de själva inte hade några mer sådana inne,var att ge tillbaka 10%!! Inte ens erbjuda sig å ringa å höra efter i andra butiker på andra orter om det fanns någon där.. Men det ska jag iaf ta å göra..ringa å höra efter i gbg om inte annat..å finns den där lämnar jag tillbaka denna å åker å tar en ny..




Men denna är det iaf,fast en röd då med märket 8848 Altitude


Kommentarer
Postat av: Maria

hej hej =)

vi har kallat henne för Alice, men även för Trixie när vi har glömt av oss.

har ibland verkligen fått påminna oss själva om att säga Alice och inte Bellatrix eller Trixie.

men hon förlorar ju som sagt inga namn, vi lägger bara på ett =)

2010-11-06 @ 01:32:14
URL: http://novaexpress.blogg.se/
Postat av: Cicci

snygg jacka, min sambo har en likadan fast vit...jag har oxå en vit med med märket mckinley...dom är så jävla varma och goa alltså..vi köpte dsom förre vintern och tur var väl det för då blev det ju så jävla kallt..man behövde ju bara ha en t-shirt under den =)visserligen var dom dyra men det var det fan värt..lite kvalité måste man få unna sig =)men det e ju inte varje dag man köper jackor för sammanlagt 5000! =)

2010-11-06 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0