*Irriterande!*

Jag förstår inte riktigt,men när man köper kläder,som nu i detta fallet var en jacka,så ska de väl ändå vara hela,särskilt när det kostar en hel del,men visst kan det vara ett ska "måndagsexemplar" men när man går tillbaka till affären å visar det,å får till svars att det får sömmerskan sy åt dig,det kommer inte synas.. Nähä inte synas kanske,men vetskapen finns där om att den är "lagad", kan väl leva med det om det skulle vara en jacka för typ 300spänn.. men när man ändå köper på sig en dyrare,kan ju säga att man kan lägga till en nolla till på den siffran jag nämnde ovanför,då borde man väl för fasen få en ny? Nej utan det ska lämnas in å man får vänta ett litet tag tills sömmerskan fixat det,men köper jag en sak som är till för å användas,då köper jag väl den inte å ber affären lägga undan så jag kan hämta den efter ett tag?nä för nu köpte jag denna jackan för att användas med en gång.. men nää då får man vackert vänta...

Ilandsproblem kanske.. men jag blir bara så irriterad!Jag har köpt den för att den ska vara hel å användas nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0