*IDOL*

Sitter här i soffan med min stora prinsessa.. Dukat fram lite chips,choklad å dricka.. För att ha fredagsmys till Idol..
Då nämner hon att hon också vill sjunga när hon blir stor,vill vara med på tv och sjunga så som de gör också.. Å idag var temat "Kärlek"  å då började hon sjunga en låt som hon hade tänkt sjunga när hon står där på scenen framför all publik,jury och tvtittare.. Refrängen var iaf : Jag älskar dig... Jag älskar dig mamma! Lät alldeles perfekt i mina öron,så jag hoppas idol lever kvar när hon har åldern inne och att hon är en av dom som går vidare till fredagsfinalerna,så jag får sitta där bland publiken å höra henne sjunga denna låt till mig Jag älskar dig... Jag älskar dig mamma <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Naww, så gulligt :)

2010-11-06 @ 09:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0