*FREDAG*

Redan fredag!Å det betyder fredagsmys!Sitter här tillsammans med Melis å tittar på idol.
Idag har vi inte gjort något märkvärdigt. Dagen började med att vi låg å drog oss i sängen,det var riktigt skönt! Skönt att inte behöva stressa här på morgonen. Så det blev lite senare frukost,efter frukosten blev det en promenad med Malte,men innan dess gick vi å hämtade Melis kompis Ellen,så hon gick med på en promenad för att rasta Malte och vi gick till affären för att handla till pannkakor som skulle bli till lunch,så de har lekt hela dagen tillsammans! Å jag,jaa vad har jag gjort mer än pannkakor? hehe, städat lite..  Marie var förbi här en snabbis också med grejerna jag beställde när hon hade ljusparty..

Spännande än så här blev inte det här inlägget.. Men imorn är det ÄNTLIGEN lördag!!!GUUUUUD va jag längtar!! Skriver mer imorn efter vi kommit hem vart jag har varit! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0