*Då var den här*

Ja,jag pratar om snön!!!Jippie vad jag längtat!! Men i eftertanke så är det en del jobb som behövs göras också när snön kommer,såsom att ut å skotta!!Har ju visserligen en snöslunga,men jag vet inte riktigt hur den funkar faktiskt,å sedan vet jag inte om det är för "lite" snö för den.. Men om man väntar ett litet tag igen så får jag väl försöka ge mig på den sedan idag..då det kanske har lugnat sig lite mer..Får väl slå en pling till sambon  å höra efter hur man gör.. Brukar inte ha det lättaste å få igång maskinerna vi har,såsom,grästrimmern(ändå är den en sådan som man inte behöver göra rejäla drag som vanliga för å få igång den,men lyckas inte ändå),men gräsklipparen kan jag allt få igång iaf!!!

Det ska nog ordna sig.. Melis blev glad imorses iaf när snön hade kommit,å när sambon hade vart ute med Malte så fråga hon nog minst tusen ggr om det hade kommit mkt.. hehe sötnos.. Sedan blev jag tillfrågad om vi kunde åka till skidbacken idag också,men det får nog vänta,vet inte riktigt om det kommit igång ännu..men snart så kanske! Fick bli bilen imorses då jag snozzade kl 1timme utan mening.. eller rättare sagt så hade jag stängt av den å vaknade vid 7,så det kändes lite panik om vi skulle gå å sambon hade ju redan vart ute med Malte innan han åkte iväg.. Så såsett är jag glad att vi har den bilen vi har,speciellt i sådant här väder,den tar ju sig framåt,utan att man behöver ut å skotta på morgonen innan man ska bege sig iväg,Bertil e bra han!!Man känner sig säker med bilen också,inte åker man av vägen i första taget heller.. Brukar vara mer vi som får dra upp andra bilar i diket =)


*Om inte annat så kan vi kanske jobba lite extra vid flygplatser å dra plan =) *











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0