*Lill-lördag*

Morgonen började med att jag vaknade vid 3,30,ja inte självmant precis utan av Frida.. Sover som sagt inte alls bra på nätterna,men jag har kommit på att jag nog ska köpa en nattlampa till hennes rum å se om det kan hjälpa kanske..För hon vaknar gallskrikandes!Så prova kan man alltid göra,om inte annat kan den vara bra ändå när hon blir lite större.. Annars har det inte vart så mkt som skett idag precis,Melis har vart på dagis och jag passade på att städa lite i förmiddags på bottenvåningen,tänkte se om man kanske skulle ta å sätta upp gran imorn tro.. Får väl se. Sedan fick vi åka till stan å hämta sambon som vart tvungen å lämnat in lastbilen på verkstaden,då någon troligtvis har kastat en sten eller något så den kom på hans ruta,så den var sprucken i minst tusen bitar,inte ramlat ihop eller så men var på god väg,men man såg ju inget ur den..Å det kan ju vara en fördel kanske!?

Sedan blev det hem å laga mat,potatisgratäng å kött!MUMS,älskar kött!!
Sedan passade jag å Frida på att sova en liten stund,var väl behövligt,för jag känner mig inte som en människa längre,vissa dagar kan vara bra,men så fort man inte gör något så känner man av tröttheten på em.. Å vissa dagar vaknar jag inte alls upp ur min koma,å det gör dagen riktigt seg!Har ingen vidare lust till någonting heller,men det ska väl snart bli bra..tror också att det är på grund av vädret,mörkret å stressen som man har ändå så här innan jul.. Även om inte vi just behöver tänka på massa mat eller så,men stress är ändå något som hörtill julen.. Vi ska väl mer bara göra en julskinka här hemma,då vi först ska fira jul dagen innan hos svägerskan å på själva julafton ska vi till göteborg,förra året var väl lite mer stressigare då vi hade det här hemma hos oss!!

på tal om mat förresten,någon som har bra förslag på menyer till nyår?Tipsa mig gärna!!Då vi får till en början egentligen bara 3personer hit men slutade hittills att vi blir iaf 8st plus vi!Men trevligt!! Men tipsa nu om menyer-Förrätt,Varmrätt,Dessert!!

Nä,nu får det bli sängen för min del!Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt med Jul på Liseberg! :) Där var vi för några år sedan, så fint!



Mysig nyår ni verkar få :)

2010-12-16 @ 16:24:23
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0