*FREDAG*

Då var det fredag igen,sitter här i soffan tillsammans med Melis och kollar på IDOL! Där jag tycker att JAY ska vinna!Hade helst av allt velat gå och lägga mig efter det är slut,men det går inte.. Ska till stan och hämta min svärmor som är ute och partajar.. Får barnvakt hit under tiden så jag inte behöver väcka Frida.. Så får väl se när man får hoppa i säng.. Har ju och göra imorgon med,lämna Frida till hennes faster då jag ska köra Melis till genrep för Funky Kidz,öva på deras show de ska ha nästa helg,köpa present och sedan lämna Melis på kalas..sedan blir det till å städa här hemma och gå å lägga sig tidigt då jag och sambon åker till Ullared på söndag och barnen får vara hos svärmor.. Ska shoppas julklappar mm.. Vart lite svårt och komma på ändå vad vi ska köpa till Melis.. Men några grejer är iaf ridkläder mm,då jag tänkte få in henne i ridskola nästa år,så hon får prova på det också,för nu har hon provat på både balett och funky kidz.. å vill själv börja med ridning,där jag själv hoppas hon stannar i,då man själv har det intresset!Men som sagt jag kan ju inte tvinga henne till att tycka om det,utan det får hon känna efter själv!Men hoppas kan man alltid göra.. Sedan får vi se vad som hittas..

Har själv här under kvällen suttit och kollat på hästannonser..Kan inte låta bli,men inte för att det nog är så aktuellt just nu,men kika lite får man göra å se vad som sker framöver.. Lite svårt och bestämma lite vad man vill ha för någon isåfall.. Kollar runt lite på nordsvensk brukshäst,Tinker,Irish Cob,Ardenner,Islänning.. Och även tittat lite på shettisar.. Shettisar är väl egentligen inget så just för min del mer än att köra isåfall,men till barnen.. Men om det nu hade blivit en shettis så tror jag att jag hade blivit allt för sugen på att egentligen skaffa en större för min del,så en shettis blir det nog troligen inte iaf.. Men kolla får man väl alltid göra ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0