*För 5år sedan..*

Ja idag för 5år sedan var det beräknat att min stora prinsessa skulle se världen för första gången,men hon verkade trivas bra i min mage så hon bestämde sig för att stanna kvar där inne ett litet tag till.
Dagarna gick och det blev julafton,var bra nervös den dagen faktiskt,visserligen hade det blivit den finaste julklappen man kan få,men hur kul kan det vara å fylla år då? Men hon skippade den dagen också,hon verkade gilla julmaten allt för bra!

Så hann det bli nyår också,vi var hemma hos några vänner för att fira,med god mat å trevligt sällskap,skålade in det nya året å efter en stund blev det hemfärd för att gå å sova.. Men det blev inget sovandes då,för med en gång jag la mig med huvudet på kudden,så kändes det som någon stack en yxa i ryggen på mig! Visste inte fasen vad jag skulle ta vägen,men natten gick,men långsamt å värkarna höll i sig rejält,men lugnade ner sig lite på morgonen å jag passade på att försöka vila i soffan,men senare satte igång igen å då tusen ggr värre! men sent,sent på söndags kvällen klarade jag inte av det längre å fick åka in!

Gjorde en ctg kurva å det visade sig att värkarna var riktigt rejäla å ja blev inskriven.. fick ta ett bad till å börja med,å ja har nog aldrig badat så länge som jag gjorde då!!
Blev ett antal timmar på själva förlossningen också,men till slut bestämdes det att jag skulle snittas,pga lite olika grejer å dels var jag riktigt utmattad! Men den 2:e januari tittade hon ut istället,så hon ville visst mer va tidig på året än sen =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt blogginlägg :)

2010-12-20 @ 16:14:58
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0