*Fb är bra ibland..*

Ja ibland är faktiskt Facebook rätt bra ändå när man "letar" efter någon.. Som idag kollade jag runt lite på ägare till Maltes kull syskon,fick upp 2 ägare å tänkte att jag skulle kolla om det gick å finna på FB.. Var ju inte så ovanliga namn precis så jag trodde det skulle bli lite svårt,men hade en taktik att oftast när det gäller killar så har de säkert en jaktbild eller så som profilbild..
Å javisst,en person hörde av sig,att han hade en broder till våran hund!Så det var kul å höra hur det gått för honom.. Han bor ju trots allt en hel del mil ifrån oss.. Närmare bestämt i JOkkmokk =)
Nu väntar jag bara på svar från en annan som jag kan tro är ägare till en syster!Får se om jag lyckats hitta rätt där med... Men andra kan jag nog inte hitta då de inte hade reggat sina namn på skk´s hunddata.. De var ju 11syskon sammanlagt,men en bor kvar hos uppfödarna som även har mamman iaf,det vet jag!

Så jaa,Fb är rätt bra ibland ändå när man söker någon,de flesta har ju trots allt FB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0