*Dan före dopparedagen!*

Å vet ni? Jag tror allt att det börjar komma smygandes fram den där känslan ni vet, den som kallas för julkänslan...Men smygandes men jag känner ändå av den!
Då var alla klappar inhandlade,blev gjort igår,men iår tycker jag det har vart väldigt lätt ändå å komma på vad man ska köpa!Har nog aldrig haft det såhär lätt vid någon jul,å sambon klapp var också lätt,men ska se om jag kanske köper ngt mer till honom idag..Vart inne på en grej till,men får se lite på det...

I vilket fall som helst så ska jag å Melis in till stan idag för att hitta kläder till mina prinsessor,som de ska ha på sig imorgon iaf... Försökte titta lite i skövde,men det var väldigt dåligt med klänningar!Rätt utplockat! Så jag hoppas jag hittar någonting till dom iaf! Å just det,alla klappar var nog inte färdiga ännu,ska ju köpa till Malte också såklart!

Blir lite stressigt idag ändå,för sedan ska vi hem till sambons syster å fira med hans familj hemma hos henne,blir trevligt.. Äta julmat å så,så får hoppas att man hinner hem till å spela bingolotto också!Det hör ju liksom till tycker jag,ska bara se så jag får tag på det också,ska visst vara lite slut på en del ställen!

Amelia går å kollar under granen dagligen nu om det kommit paket.. Men det har det inte,för dom kommer tomten komma med inatt när vi alla sover! Så imorn när vi vaknat så blir det lite julklappsöppning här hemma,för sedan åker vi hem till min mamma i göteborg och firar,så tycker det är lite onödigt å ta med våra paket dit,när de ändå ska tillbaka hem igen å paket får hon ju där sedan ändå sen när tomten kommer på riktigt!Vet inte om hon verkligen ser framemot att tomten ska komma ändå,då hon är livrädd!Har aldrig vågat krama tomten! Utan det är att hoppa upp i famnen på en.. Men paketen säger hon inte nej till =) Men är väldigt rädd i början å hämta dom från tomten med!!

Nä nu ska jag dricka lite kaffe å börja göra iordning mig lite så man kan vara inne i lilla staden när de öppnar!

Hörs vi inte innan dess,så önskar jag er alla läsare EN RIKTIGT GOD JUL!!!      Å till er som är ute å ska köra en del! Ta det lugnt å kör försiktigt!!!

Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till leija

Hihi visst är våra små söta småttingar stoora tjejer nu:/ Gah, nu blev jag sugen på o skaffa en till, haha! KRAM

2010-12-23 @ 11:00:56
URL: http://mammatillleija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0