*DOP*

Lördagen den 14:e augusti var det dags för dop,då skulle vår lilla tjej Frida Miranda döpas.
Ingen av oss är väl direkt troende av oss,men jag är mer av den sorten att ja tycker dop är mer av tradition,så därför ville ja att hon skulle döpas,därför blev det just en lördag också så man inte var med på en högmässa.
Frida skötte sig exemplariskt iaf,inget ljud alls ifrån henne,men en annan sak är att det kunde slutat illa,men det väljer jag att inte skriva här,vill inte hänga ut ngn så på det sättet så det blir en sak jag behåller för mig själv.

Amelia fick hjälpa till att hälla upp vattnet i doppfunten å sedan också torka Frida om huvudet.Efter själva ceremonin så bjöds det på smörgåstårtor och vanliga tårtor. Fina presenter fick hon också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0